fuerza.blo.gg

Min väg till styrka

En bättre fredag

Publicerad 2012-11-23 09:28:00 i Allmänt

Tänk att två fredagar kan vara så fantastiskt olika. Förra fredagen innebar heldag med ångestladdat tentaplugg inför måndagens näringsläratenta. Idag är tentan historia, en mindre ångestladdad kurs har kickat igång och jag njuter av stor frulle, inklusive en halvliter kaffe, i lugn och ro i soffan.

Ett löp i fint sällskap blev en skön start på dagen och mer fint ska det bli! Komma ikapp med lite hemmafix, kanske lite bakning och ikväll familjemys ute på Donsö, men innan dess efterlängtad kvartalsutbildning i BODYPUMP™ 84! Har hört att den är revolutionerande - CAN'T WAIT! Spännande med bicepslåten, som är helt... CRAZY! (http://open.spotify.com/track/4U0jhWen1XeACC8AmMIcro).

Med önskan om en bättre fredag! Take charge. Write your own story! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fuerza

Detta är min väg mot styrkan - la fuerza. Träningen hjälper mig att komma dit, till en starkare kropp och ett starkare jag. Följ med och inspireras!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela