fuerza.blo.gg

Min väg till styrka

Hey oktober!

Publicerad 2012-10-01 09:41:00 i CXWORX™

Med gårdagkvällens gudomliga laxlasagne i magen, snörade jag imorse på mig mina Saucony Kinvara för en tänkt löprunda innan frulle. Regnet tänkte dock annorlunda och bestämde sig för att börja vräka ner över Ärenprisgatan precis när jag skulle gå utanför dörren. Istället för att sticka ut och pina mig, fick jag den briljanta idén att plocka fram gummibandet och viktplattan och låta CXWORX™ release nummer 8 strömma ur högtalaren - vilken start på oktober! Jag hade inte kunnat kicka igång en ny månad på ett bättre och mer effektivt sätt. Där i min ensamhet på trägolvet.

Låt den nya månaden bli DIN månad!!

P.S. Laxlasagnen finns förresten att hitta i ICAs Buffé-tidning, nr 9 2011. Så leta fram den därhemma i gömmorna, för det är orgasm-i-hela-munnen på den där rätten alltså!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fuerza

Detta är min väg mot styrkan - la fuerza. Träningen hjälper mig att komma dit, till en starkare kropp och ett starkare jag. Följ med och inspireras!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela