fuerza.blo.gg

Min väg till styrka

SUPER SATURDAY

Publicerad 2012-09-02 16:55:00 i Allmänt

Vilken dag! Det är först nu dagen efter urladdningen, med fem pass på knappt 7 timmar (BODYPUMP™, BODYATTACK™, BODYPUMP™ igen, Les Mills GRIT™ SERIES, CXWORX™) som upplevelsen börjar sjunka in. Känslor och tankar som kommer till mig när jag ska försöka sammanfatta det hela är INSPIRATION, GLÄDJE, FANTATISKA INSTRUKTÖRER, SVETT, FITNESS MAGIC, TRÄNINGSVÄRK och KÄRLEK till det jag håller på med! Träning är kärlek. Les Mills är kärlek, till stor del i form av BODYPUMP™ och CXWORX™. One tribe - are you in?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fuerza

Detta är min väg mot styrkan - la fuerza. Träningen hjälper mig att komma dit, till en starkare kropp och ett starkare jag. Följ med och inspireras!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela