fuerza.blo.gg

Min väg till styrka

Kemipanik

Publicerad 2012-09-05 22:13:19 i

Atomvikt, kolföreningar, elektronnegativitet, vätebindning, alkaner, hexan, metylgrupp, bensen, strukturformel, isomer... aaahh, JAG BLIR GALEN. Förstår inte för mitt liv hur jag ska kunna trycka in allting i min stackars hjärna till nästa fredag, då tentan i organisk kemi och biokemi äger rum. Med en rejäl portion hopplöshet konstaterar jag att när motivationen borde vara på topp, är den näst intill obefintlig. SUCK.

... och ja, jag tänker klaga lite till. För jag har åkt på en vrålförkylning efter lördagens urladdning på Super Saturday. Lite mera hopplöshet på det?! Jo tack. Jag vill ju träna. Träna hårt, bli starkare igen. Men kanske kommer jag bli just starkare om jag faktiskt vilar mig i form. Åtminstone till imorgon kväll, då min CXWORX™ står på programmet... men som min kära S och jag konstaterade, vi behöver nog öva på att vara lite rastlösa och "bara vara". Händer inte alltför ofta i unga fröken Möllers liv kan jag tala om. Kanske är det det som kroppen desperat försöker tala om för huvudet, i och med denna systemkrasch... CHILLA LITE. Svårt, men välbehövligt. Sådär, slut på klagandet! Vänder blicken mot
underarmen och tänker nu vända motgång till framgång - let's go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fuerza

Detta är min väg mot styrkan - la fuerza. Träningen hjälper mig att komma dit, till en starkare kropp och ett starkare jag. Följ med och inspireras!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela