fuerza.blo.gg

Min väg till styrka

Frukosten smakar aldrig så bra...

Publicerad 2012-09-28 08:33:00 i Träning

... som efter en liten löptur! Med 4 km i benen har jag precis avnjutit en ÅH, SÅ GOD frukost. Helt klart dagens bästa mål! Speciellt efter en gnutta fysisk aktivitet så att morgonhungern hinner infinna sig. För den som är nyfiken ser min frukost oftast ut som följer; kaffe(!!) en rostad macka (idag hembakat morotsbröd) med lätt-räkost och ett stekt ägg, en knäckis (idag hemmagjort med frön) med keso och tomat och sist men inte minst efterrätten! Kesella lätt med frukt/bär och lite müsli, som kan varieras i det oändliga. Så grymt bra! Idag smaksattes kesellan med lite Funlight Wildberry och toppades med skivad banan, hackat äpple, lite blåbär och Ica Gott livs müsli med tranbär och pumpafrön. MUMS. Nämnde jag att frukosten är det klart bästa och mest njutbara målet?!

Just for your in... spiration! Rocka DIN fredag nu!!

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2012-09-28 09:48:48

Åhh underbart! Jag blev så inspirerad att jag körde 4 snabba km här i Ösregnet i manchester! Ha en underbar helg!!! Kram

Postat av: Sarah

Publicerad 2012-09-28 11:47:39

Åh det låter helt ljuvligt! Blev väldigt sugen på din frukost just nu :) Mums!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fuerza

Detta är min väg mot styrkan - la fuerza. Träningen hjälper mig att komma dit, till en starkare kropp och ett starkare jag. Följ med och inspireras!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela