fuerza.blo.gg

Min väg till styrka

När kreativiteten flödar...

Publicerad 2012-09-21 21:42:00 i Ätbart & njutbart

... kan man likväl låta den göra det! Kvällens påhitt, med inspiration från ett recept jag hittade på appen Kokaihop.se, består av följande;

200 g kidneybönor (avhällda och sköljda)
200 g strimlad vitkål
1 tomat, finhackad
Ca 1/4 rödlök, finhackad
1 dl Kesella lätt, 1%
Ca 1/4 dl Sweet chilisås
Lite flingsalt
En gnutta chiliflakes

Blanda alltihop och servera till precis vad du vill! I mitt fall denna afton thai-/soja-/sesammarinerad (och sedan stekt) kyckling, från the one and only Hälsokokboken. Tror minsann att en ny, fräsch och även rättså nyttig favorit är född - enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fuerza

Detta är min väg mot styrkan - la fuerza. Träningen hjälper mig att komma dit, till en starkare kropp och ett starkare jag. Följ med och inspireras!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela