fuerza.blo.gg

Min väg till styrka

Morgonstund...

Publicerad 2012-10-11 08:53:00 i Ätbart & njutbart

... har (nästan alltid) guld i mun! Förutom när jag försöker tvinga i mig kosttillskottet Mivi total sport! Blahaa, vad illa den smakar, men kan den hålla min vintersnuva bort så härdar jag ut! Jag brukar inte vara den som är kinkig, men i detta läget måste jag nog bryta trenden och köpa en juice att blanda ut de dagliga 2 matskedarna med. Uuh.

Något som dock blir till guld i mun är hemmagjort fröknäcke med keso, kalkon och avokado - SUPERKOMBO hey!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fuerza

Detta är min väg mot styrkan - la fuerza. Träningen hjälper mig att komma dit, till en starkare kropp och ett starkare jag. Följ med och inspireras!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela