fuerza.blo.gg

Min väg till styrka

I think I need to... RELEASE!

Publicerad 2012-09-19 21:56:00 i Träning

 
Vilken känsla, vilket pepp och vilken lycka att få vara del av två starka team en Les Mills-release-vecka som den här! All tacksamhet och kärlek till min helt tokigt oslagbara och fina CXWORX™-teammate och underbara vän Sofia! ♥ ... och lika mycket tacksamhet och kärlek till mina BODYPUMP™-teammates Frida och Maria, efter att vi ROCKADE release nummer 83 igår på mitt pass! Hög på känslan! Sparar den och lever på den många veckor framöver, no doubt.
 
Måste få lovprisa CXWORX™ ännu lite mera. Shit, vilket pass. Med release nummer 8 lyckas Les Mills överträffa förväntningarna, IGEN. Jag konstaterar ännu en gång för mig själv; om någon bad mig välja endast en träningsform just nu, hade jag inte blivit speciellt ledsen. "CX!!" hade mitt svar blivit, utan att tveka. Utan att personen i fråga ens hade hunnit avsluta sin mening! Så galet effektiv träning är det. SEE FOR YOURSELF!
••• http://w3.lesmills.com/sweden/en/classes/cxworx/about-cxworx/ •••

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fuerza

Detta är min väg mot styrkan - la fuerza. Träningen hjälper mig att komma dit, till en starkare kropp och ett starkare jag. Följ med och inspireras!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela