fuerza.blo.gg

Min väg till styrka

Shoulder ripper

Publicerad 2012-10-23 09:27:07 i Träning

15 minuter med Nike fick starta även denna morgon! Samma kategori (Get focused), samma utformning som Leg sculptor. Flera övningar på varann, 1 minut på varje; Sumo squat with lateral raise, Plank walks, Shoulder press, Single leg deadlift reverse fly, Plank - x 3!! Ett alldeles ypperligt sätt att kicka igång både kroppen och en ny dag! Med en skön, ihållande känsla av att axlarna fick en effektiv omgång, är jag redo för resten av en grym vecka!

Med önskan om en STARK tisdag, vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fuerza

Detta är min väg mot styrkan - la fuerza. Träningen hjälper mig att komma dit, till en starkare kropp och ett starkare jag. Följ med och inspireras!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela