fuerza.blo.gg

Min väg till styrka

Set it off!

Publicerad 2012-09-14 06:06:39 i

Det var det här jag behövde göra för mig. "Det sägs ju att ärlighet vara längst", som en nära vän sa. Ärlighet mot mig själv i detta fall. Trots att det blev något av det svåraste jag gjort i mitt 23-åriga liv, vet jag i mitt hjärta att det var det rätta och jag är helt trygg i mitt beslut. Med både tacksamhet för det som varit och förväntan inför det som kommer, lägger jag nu fokus på mig själv, att må bra och på att fortsätta längs ärlighetens väg. You should too!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-19 22:07:42

What doesn't kill you makes you stronger!!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-19 23:09:20

Styrkekram! Du e grym!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fuerza

Detta är min väg mot styrkan - la fuerza. Träningen hjälper mig att komma dit, till en starkare kropp och ett starkare jag. Följ med och inspireras!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela